یک چشم انداز به طور واضح مخالف توصیه ای که اخیرا انجام دادم.

من به او گفتم چند صفحه از محتوا می تواند تاثیر قابل توجهی در سایت خود داشته باشد. حتی وقتی که با اعداد سخت تهیه اظهارنظرهایم را ارائه دادم، هنوز هم با صدای بلند گفت: نفس من شروع به خواندن کرد: یک نقاش یک ریاضیدان را به چگونگی انجام مثلثات می گوید؟

بر خلاف هنر، بازاریابی محتوا و جستجوگرها، ذهنی نیستند. کیفیت کلامی که می نویسید می تواند کم باشد و می تواند برای کسب و کار شما بازدهی ایجاد کند.
بیشتر مطالب شما هیچ کاری انجام نخواهند داد

برای این گفتگو، ما واقعا باید با این واقعیت برخورد کنیم.

اکثر محتویات ایجاد شده در صفحه 7 Google عمیق زندگی می کنند، رتبه بندی برای کلمه کلیدی نامتناسب با نام تجاری شما کاملا غیر مرتبط است. فقدان فرایند علمی (ریاضی عینی) سرزنش است. اما بیشتر در آن بعد.

 

مورد در مورد: Bravaton مورد استفاده قرار گرفتن حجم بازی با توجه به استراتژی محتوا. حجم = رتبه بندی کلمات کلیدی. این اسپری و دعا بود و کار کرد.

با نگاهی به عملکرد فعلی مقالات قدیمی، ما دریافتیم که 100 صفحه برتر از سایت ما (1.2٪ از همه صفحات نمایه شده) 68٪ از کل ترافیک آلی را در اختیار دارد.

علاوه بر این، 94.5 درصد از تمام صفحات نمایه هر سه ماه پنج بار کلیک می کند یا کمتر از جستجو است.

پس چی؟

در اینجا چیزی است که تغییر کرده است: محتوای آسان چیزی از گذشته است. نوشتن مطالب و "استفاده از کلمات کلیدی" یک طرح برای مرگ یکجانبه در صفحه 7 نتایج جستجو است. فرآیند ایجاد محتوا باید دقیق و با شدت توسط داده ها پشتیبانی شود. لازم است با تحقیق کلید واژه شروع شود.
1. تحقیق کلید واژه:

موضوعات محتوا را از کلمات کلیدی که به طور مرتب جستجو می شوند، انتخاب کنید. حجم جستجو به معنای علاقه است که تضمین آنچه را که در حال نوشتن درباره آن است، علاقه مند به مخاطبان مورد نظر شما است. کلمات کلیدی که انتخاب می کنید نیز باید معقول باشند. با استفاده از معیارهای سخت افزاری آلی از Moz یا SEMrush به شما کمک خواهد کرد که تعیین کنید آیا شما شانس واقع بینانه برای رتبه بندی در جایی معنی دار داشته اید.
2. مطالب نوشتاری SEO:

هدف شما این است که صفحهای را که میخواهید رتبهبندی کنید برای کلیدواژهی که هدف قرار میدهید، دریافت کنید. روزهای استفاده از کلمه کلیدی در پست های وبلاگ و لینک دادن به یک صفحه فرود محصول، تمام شده است. یک صفحه، یک کلمه کلیدی. بنابراین، اگر شما می خواهید صفحه خود را به رتبه بندی برای کلمه کلیدی انتخاب شده، این صفحه باید بهترین محتوا در وب برای این کلمه کلیدی است. این باید در عمق، پوشش گسترده ای از موضوعات مرتبط.
چگونه نتیجه های پروژه

لیست اولیه خود را از اهداف کلیدی را بسازید. لیست را به کلمات کلیدی با ترکیبی بهینه از حجم جستجو، مشکل ارگانی، جمع آوری SERP و قصد جستجوگر فیلتر کنید. شما می توانید از این الگو به عنوان یک راهنمای استفاده کنید - فقط کپی کنید و تنظیم کنید.

قالب قالب کلمه کلیدی را دریافت کنید

هنگامی که فهرست خود را به رقبای برتر تضعیف می کنید، پتانسیل کل جستجوی جستجو را تقسیم کنید - این تعداد کل جستجوهایی است که به صورت ماهانه برای تمام اهداف کلیدی شما ایجاد می شود. شما این تعداد کل جستجو را ضبط نخواهید کرد. یک قاعده خوب این است که اگر به طور متوسط ​​در پایین صفحه 1 و بالای صفحه 2 برای همه کلمات کلیدی رتبه بندی کنید، CTR تخمین زده شده شما حداکثر 2٪ خواهد بود. میانه پایین صفحه 1 حدود 4٪ خواهد بود. صفحه بالا به صفحه 1 6٪ خواهد بود.

در مثال فوق، اگر ما رتبه بندی ضعیف داشتیم، با CTR 2٪ برای 20 صفحه، ما 42-89 بازدید کننده هدفمند و تجاری را در هر ماه رانندگی می کردیم.

وبسایت مورد نظر به طور متوسط ​​343 بازدید کننده ایزوتی در هر ماه، از طریق مجموعه ای تصادفی کلمات کلیدی از 7،850 صفحات نمایه در گوگل، به صورت تصادفی در اختیار می گذارد. در بدترین حالت، 20 صفحه، یا 3. 3٪ از همه صفحات، 10.9٪ از کل ترافیک را می گیرند. در بهترین حالت (اگر مشتری مراحل فوق را به T ادامه دهد، صفحات اضافی 0.3٪ 43.7٪ از کل ترافیک را در اختیار خواهند داشت!

بله

این یعنی .3٪ از صفحات نمایه شده سایت که 77.6٪ بیشتر از ترافیک را در اختیار دارند. تنها. ماه
چگونه چند صفحه می تواند تفاوت ایجاد کند

تا کنون، همه چیزهایی که مورد بحث قرار گرفته است، احتمال بالقوه کلمات کلیدی است. خوشبختانه، ما این روش را با 37 صفحه اصلی اصلی در سایت ما (5٪ از صفحات نمایه شده) مورد آزمایش قرار دادیم. نتیجه استفاده از روش فوق 24 مورد از کلمات کلیدی مورد نظر ما در رتبه 1 قرار داشت که 716 بازدیدکننده با محتوا در هر ماه رانندگی می کردند.

این مقدار به 5٪ مجموع صفحات رانندگی 7.7٪ از کل ترافیک را می دهد. با یک میانگین CPC از 12.05 دلار برای هر کلمه کلیدی، کل هزینه پرداخت این کلمات کلیدی 8،862 دلار در ماه خواهد بود.

37 صفحه (5 درصد از همه صفحات)، که یک سرمایه گذاری یک بار بود، 7.7 درصد از کل ترافیک را با ارزش تخمینی 103.533 دلار در سال رانندگی می کند.

آیا چند صفحه وب سایت شما را می سازد یا شکسته می شود؟ لبخند بزنید

درباره Jeff_Baker -

جف مدیر بخش استراتژی بازاریابی دیجیتال در دفتر سان فرانسیسکو برافتون است. او در زمان شخصی خود، یک کارگر و کارگر چوبی است.

 


سئو بک لینک کلیدی ,صفحه ,کلمات ,مورد ,صفحات ,کلمه ,کلمات کلیدی ,رتبه بندی ,کلمه کلیدی ,صفحات نمایه ,پایین صفحه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آنچه كه بايد يک كبوتر باز بداند انجمن تفریحی ، فرهنگی و علمی SOAR مطالب علمی وزیبا. سال حمایت از تولید ملی فروش لوازم تابلو سازي اندیشه آمینامیس فایل تاپیک فایل مهاجرت به کانادا,اقامت کانادا,تحصیل در استرالیا