امشب من از هنگ کنگ و چین برگشتم، در سیاتل دوست داشتنی، خنک و شگفت انگیز، تمیز، شیرین آب، نشسته در کامپیوترم. در اینجا، بازاریابی جستجو چینی از سوی خود، Si و David Temple (که سخاوتمندانه پوشش کنفرانس برای وبلاگ را ارائه داد) وجود دارد، اما در عین حال، من می دانم که ما باید از اینجا به SEOworks برویم، بنابراین من یک پست خوب، قدیمی و مدرن در مورد استراتژی جستجوی سازمانی، فقط یک بلیط بود.

سایت های اندازه Enterprise بین 10،000 تا 10 میلیون صفحه در اندازه هستند. مثالهای خوب سایت هایی مانند AllBusiness.com، Answers.com و Findlaw (افشای کامل - این 3 مشتری مشتری SEOmoz) و دیگران مانند یاهو هستند Media Group، Expedia، New York Times، آمازون و Forbes.com. برای بسیاری از این موارد، یکی از دو مشکل در قلمرو راهبردهای پیوند وجود دارد:

    توزیع نادرست " بک لینک آب" داخلی
    لینک های ورودی به اندازه کافی (در نتیجه به اندازه کافی "لینک آب" برای رفتن به اطراف)

بیایید نگاهی به چگونگی برخورد با این مسائل دشوار کنیم.

در بالا یک تصویر از لینک توزیع آب می باشد. تصور کنید که هر یک از صفحات کوچک در بالا از 50 تا 1000 صفحه در یک سایت سازمانی اندازه گرفته شده است. برخی از مناطق مانند وبلاگ ها، مقالات، ابزارها، اخبار محبوب و غیره ممکن است بیش از سهم منصفانه خود را از عشق لینک لینک و توجه داخلی در نظر بگیرند. محدوده های دیگر، اغلب محورهای محور تجاری و محور محور، معمولا در کنار هم قرار می گیرند. ما چگونه این را درست کنیم؟

این ساده است، حداقل در اصل. ما صفحات غنی پیوند داریم که ثروت را به برادران خود پیوند می دهند. همانطور که آسان به نظر می رسد، در حال اجرا، می تواند فوق العاده پیچیده باشد. درون معماری چند صد هزار یا میلیون صفحه، تقریبا غیرممکن است که صفحات غنی از پیوند و پیوند فقیر را شناسایی کرده و هرگز اضافه کردن کد که به توزیع آب عادلانه کمک می کند.

پاسخ، متاسفانه، از دیدگاه برنامه نویسی کارآمد است. صاحبان سایت های سازمانی نیاز به توسعه سیستم ها برای پیگیری لینک های ورودی و / یا رتبه بندی و ساخت پل ها (یا، به منظور سازگاری بیشتر با تصویر بالا، spouts) که قیف آب بین لینک غنی و پیوند فقیر است. به طور معمول، از آنجا که ارتباط مستقیمی با یک سیستم تجزیه و تحلیل مانند Omniture یا Indextools بسیار دشوار است، ممکن است لایه ثانویه تجزیه و تحلیل باید نصب شود تا کنترل ردیابی را کنترل کند.

یک جایگزین ساده ساختن یک معماری بسیار مسطح سایت است که بر مبنای ارتباط و تجزیه و تحلیل معنایی متکی است (چندین سایت جستجو و شرکت های معماری متمرکز بر شرکت ارائه می دهد). این استراتژی بیشتر با دستورالعمل های موتورهای جستجو (هرچند اندکی کاملتر) و قطعا بسیار کارآمد است.

جالب توجه است، افزایش وزن عظیمی که در اختیار داشتن مجوز دامنه در 2-3 سال گذشته قرار دارد، تلاش موتورهای جستجو برای از بین بردن ساختار پیوندهای بالقوه ضعیف داخلی است (به عنوان وب سایت طراحی وب برای جریان PageRank واقعا به نفع کاربران نیست) و پاداش سایت هایی که دارای قدرت عظیم، لینک های ورودی و اعتماد هستند.

بیایید به مسئله شماره 2 برویم - سایت هایی با اندازه سازمانی که دارای نسبت پایین نسبت به محتوای هستند. این سایت ها برای رشد پیوند گرسنه هستند، اما حتی مبارزات پیچیدهای عظیم نیز به اندازه کافی برای ایجاد یک دامن بزرگ نیست. سایت های سازمانی نیازی به چند هزار پیوند که در چند صفحه چندین صفحه وجود دارد، نیاز به صدها هزار لینک با اشاره به میلیون ها صفحه دارد. دستیابی به این یک چالش واقعی است، اما من چند پیشنهاد دارم.

    از کارگزارهای پیوند یا پیوند استفاده نکنید
    به سایت پیوند سایت یا «مشارکت» از سایر سایتهای بزرگ تکیه نکنید (از لحاظ فنی، شما می توانید PageRank را بگذرانید، اما Sitewides مقادیر ارزش 2002 خود را تحویل نمی دهند)
    بر روی پیوند ساختمانی پیوند در هر نوعی که به شما تعهد می کند حساب نکنید
    آیا فکر می کنید طراحی سایت، قابلیت استفاده، قابلیت دسترسی و معماری سایت خود را در نظر بگیرید - آیا آنها به کاربران خود و در این مورد مهم تر از Linkerati بالقوه می پردازند؟
    آیا در مورد استراتژی های محتوایی فکر می کنید - آیا به Linkerati علاقه مند است؟

مدیریت در این موارد به طور کلی نیازمند تصمیم های دوگانه بزرگ و گاه دردناک است و یا در مقایسه با رقبای پیوند شویی و پیوند مغناطیسی، بی رویه می شود.

ابتدا مهم است که به طراحی و طرح بندی صفحات محتوا توجه شود. آیا صفحه بندی را از بین می برید؟ تبلیغات؟ آگهی ها انتخاب رنگ ضعیف؟ طراحی سبک 1998 فراموش نکنید که اهمیت ارائه مطالب می تواند باشد - بهترین ظرف شما تا به حال ممکن است در یک نده خیابانی در تایپه قرار داشته باشد، اما فرانک جری در رستوران نیویورک طراحی جدیدی را دریافت خواهد کرد، حتی اگر غذا بخشی باشد

او دومین کار سختی است که در مورد تولید محتوا فکر می کند - چگونه انجام می شود، چگونه کنترل می شود، چگونه مدیریت می شود و چگونه اجرا می شود. مدیر هوشمند دستورالعمل ها، پیشنهادات و قالب ها را به تیم خلاق ارائه می دهد و سپس از راه بیرون برود. نویسندگان و تولید کنندگان خوب این ابزارها و صف ها را انجام می دهند و ایده های واقعا الهام بخش و پیوند دهنده را اجرا می کنند.

در پایان روز، شما باید از این بچه ها کمک بخواهید:

بدون آنها، شما موتور جستجوگر رتبه بندی (راه را در ده ها نفر است که) بدون دست و پا زدن (عشق لینک).

BTW - من زمان برای بحث در مورد تاکتیک های ارتباطی خاص شرکت ندارم، اما اگر شما بعضی ها را برای به اشتراک گذاشتن، من دوست دارم آنها را بشنوند.

 


 بک لینک


سئو بک لینک پیوند ,سایت ,لینک ,اندازه ,صفحه ,بندی ,رتبه بندی ,سایت هایی ,اندازه کافی ,شود، چگونه ,موتورهای جستجو منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

در گذر از مارپیچ زندگی.... بررسی فقهی نجوا در زبان اجنبی صحبت کردن Ꭼ♡Ꭺ سرمستي معرفی کالا فروشگاهی خیابون کاکتوسکده مقالات علمی- پژوهشی برای ایجاد مدرسه شاد gymsinmiami