امروز میخواهم روی دو مسئله قرار بگیرم که وقتی که نادرست درک می شود، می تواند تاثیر منفی بر کارکنان و بازاریابان جستجو و صاحبان سایت ها را داشته باشد.

بک لینک به صفحات و دامنه

بسیاری از افرادی که برای بازاریابی جستجو جدید هستند و حتی برخی از آنها با تجربه، اشتباه تصور می کنند که بسیاری از عناصر مدل PageRank هنوز در محل هستند، از جمله ایده هایی که وزن پیوند، ارتباط لینک و اعتماد از یک لینک عبور می کند، تنها روی صفحه ای که مورد هدف قرار می گیرد توسط این لینک. در حقیقت، مع درست است - لینک از یک منبع با کیفیت بالا، منبع قابل اعتماد می تواند رتبه بندی بسیاری از صفحات را در یک دامنه بالا ببرد، زیرا موتورهای جستجو نه تنها شمارش لینک را به عنوان یک رای برای صفحه منحصر به فرد، بلکه به عنوان یک رای برای کل دامنه

این تفسیر به چیزی است که من اغلب به «فاکتور ویکیپدیا» نام می برم - صفحات در ویکیپدیا که هیچ پیوندهای خارجی ندارند و فقط یک یا دو پیوند از صفحات ویکیپدیا در رتبه 5 در نمایشگاه های رقابتی قرار دارند. این امر برای دامنه هایی مانند About.com، Technorati، Expedia، Del.icio.us و بسیاری دیگر، درست است؛ وزن لینک تجمعی و اعتماد که این دامنه ها بر همه صفحاتی که میزبان دارند تأثیر می گذارد. بخش بزرگی از این دلیل است که سرورهای Texas Hold 'em با صفحات میزبانی شده در دامنه های .edu نیز پر می شوند.

مثال خوبی از این عامل در اثر Anatomy of a Super Digg می تواند هفته گذشته باشد، هرچند ارزشمند است که اشاره شود که جنیفر لیکوک در SearchEngineGuide به شدت احساس می کند که Google و موتورهای دیگر ممکن است ارزش لینک های ورودی را هنگامی که موضوع هستند حذف کنند مرتبط با رویکرد اولیه سایت. من مطمئن نیستم که این دقیق است - در جهان آفلاین، شرکت ها به طور مداوم تبلیغاتی را انجام می دهند و در بازاریابی شرکت می کنند که ارتباط کمی با محصولات و خدمات آنها دارد، به سادگی برای به دست آوردن نام تجاری و ذهنیت. من فکر می کنم این بحث بیشتر از بحث های فلسفی نسبت به یک موضوع مطمئن است که آیا مهندسین جستجو فکر می کنند که بازاریابی ویروسی غیرمستقیم یا توجه رسانه ها به محتوای اصلی وب سایت منجر به کاهش وزن می شود.

BTW - این اثر "افزایش ناگهانی همه کشتی ها" یکی از بزرگترین دلایل حفظ محتوا به همان اندازه در پشت یک دامنه است، نه تقسیم آن به چندین دامنه. من همچنین مواردی را دیده ام که در زیر دامنه ظاهر نمی شود اندازه کامل این اثر را دریافت و یا منتقل کند، به همین دلیل من همیشه توصیه می کنم که سایت ها از استفاده از زیر دامنه خودداری کنند مگر اینکه یک استدلال مخصوص برای آنها مفید باشد.

تجزیه و تحلیل لینک زمان محلی

در بسیاری از عرصه های رقابتی، به اندازه کافی برای به دست آوردن لینک هایی که لازم است رتبه خوبی را به دست آورید، به اندازه کافی لازم نیست، همچنان باید به جذب لینک ها به دامنه خود در طول زمان و یا احتمال خطر از سایت هایی که آنها را مورد ضرب و شتم قرار می دهید. گاهی اوقات، زمانی که به نظر می رسد که موتورهای جستجو همیشه با بیشترین یا بهترین لینک ها را به سایت مزیت نمی دهند، تجزیه و تحلیل پیوندهای زمانی در حال بازی است. به ویژه گوگل در مورد دنبال کردن الگوهای رشد پیوند بسیار هوشمندانه است - وب سایت جوان بالا بردن که در حال بالا رفتن از صفوف هستند ممکن است شما را شگفت زده کند زیرا به نظر نمی رسد که قدرت لینک به رتبه بالاتر از دیگران باشد، اما اگر به الگو نگاه کنید از لینک های ورودی، ممکن است متوجه شوید که تازه وارد، روزانه 4-5 پیوند جدید را جذب می کند، در حالی که تایمر های قدیمی تلخ تنها در هر ماه چندین بار دریافت می کنند.

راه خوبی برای دیدن رشد پیوند در طول زمان از طریق جستجوی Technorati (به عنوان مثال SEOmoz) است. توجه داشته باشید که Technorati نه تنها تعداد پیوندهای موجود را نشان می دهد، بلکه مدت زمانی - 2 ساعت پیش، 3 روز قبل، 4 هفته پیش، و غیره از آنجا که بسیاری از سریعترین رشد پیوند در وبلاگنویسی و سایتی دیگر که RSS را منتشر می کنند اتفاق می افتد تغذیه (و بنابراین می تواند توسط Technorati ردیابی شود)، این یک ابزار ارزشمند است. من همیشه بسیار ناراحت شدم که هیچ کدام از برنامه های تجزیه و تحلیل وب موجود ویژگی ای ندارند که به شما اجازه می دهد تا پیگیری های جدید ورودی در طول زمان (بر اساس URL هایی که هرگز در گذشته ارسال نشده اند).

BTW - هفته آینده باید بسیار هیجان انگیز باشد، همانطور که مقاله تحقیقاتی کلیدی کلیدی ما پرتاب می شود و یک مقاله جدید رایگان در مورد منابع برای بازاریابی رسانه های اجتماعی مؤثر (حسن نیت ارائه میدهد جین) نیز آغاز می شود. به علاوه، ربکا اولین ارائه عمومی خود را در پورتلند Searchfest ارائه می دهد.


 بک لینک


سئو بک لینک لینک ,دامنه ,سایت ,جستجو ,هایی ,بسیاری ,اندازه کافی ,موتورهای جستجو ,برای بازاریابی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان پرسش مهر برلیان یاقوتی مقدم *•.تینا2020.•* کالای صنعتی دانلود آهنگ جدید امیر تتلو rostamilawyer مهتاب آموزش تک